PL EN

DS 2,5x7

Wagi samochodowe DSMS 2,5 x 5÷7m

Szerokość pomostu: 2,5m

Długości pomostów: 5m, 6m, 7m

Maksymalne obciążenie: od 5 do 20ton

Przedstawiamy Państwu gamę metalowych wag samochodowych typu DSMS 2,5m x 5-7m / 5-20 ton w wersji zagłębionej o pomoście stalowym jak i wag przenośnych w wersji wyniesionej z najazdami z prefabrykatów żelbetonowych lub najazdami stalowymi.

Wagi te są oparte w pełni na elektronicznych  systemach ważących o maksymalnej nośności od 6t/10t do 10t/15t/20t. I wymiarach pomostu: 2,5x5;6;7m. Pomost wagi to sztywna konstrukcja stalowa, pokryta blachą ryflowaną, posadowiona na 4 czujnikach tensometrycznych, którego stabilność utrzymują 4 stabilizatory poprzeczne oraz 4 odbojniki czołowe.

Każda nowa waga wymaga wykonania fundamentów oraz właściwego doboru rodzaju posadowienia elektronicznej wagi samochodowej co uwarunkowane jest możliwością manewru na miejscu, gęstością zabudowy w punkcie docelowym montażu wagi, i tak np.:

Wersja wyniesiona wagi DSMS

eliminuje konieczność wylewania betonowych fundamentów na posadowienie wagi. W wersji wyniesionej istnieje możliwość posadowienia wagi na gotowych prefabrykatach żelbetonowych dostarczanych na miejsce montażu wraz z wagą. Taki rodzaj montażu powoduje, że waga nie jest trwale związana z gruntem oraz w razie potrzeby łatwa do przeniesienia, przy niewielkim nakładzie finansowym.

  • wagi z prefabrykowanym fundamentem żelbetonowym, mogą być instalowane praktycznie o każdej porze roku, na uprzednio do tego celu przygotowanym podłożu;
  • istnieje również wersja wyniesiona wagi samochodowej ze stalowymi najazdami, która sprawdza się znakomicie na podłożu asfaltowym lub betonowym,  wyłożonym kostka brukową.

Specyfikacja

TYP WAGI

DSMS

2,5x5

DSMS

2,5x6

DSMS

2,5x7

DŁUGOŚĆ WAGI

5 m

6 m

7 m

Szerokość wagi

2,5 m

Wysokość wagi

27 cm lub wersja zagłębiona (poziom gruntu)

Obciążenie maksymalne; Max

6 t/10 t

10 t

15 t

20 t

Obciążenie minimalne; Min

 

 

 

100 kg

200 kg

Działka legalizacyjna „e”

2 kg/5 kg

5 kg/10 kg

Działka odczytowa „d”

2 kg/5 kg

5 kg/10 kg

Ilość czujników tensometrycznych

4

Ilość modułów podestowych

1

Klasa dokładności wg OIML

C III

Zasilanie

220 V (-15%/+10%), 50 – 60 Hz (+,- 5%)

Dopuszczalna temp. pracy

od - 40°C do +80°C

Nominalna temp. pracy

od - 10°C do +40°C

Ciężar wagi

 

2 200 kg

2 800 kg

- czujnik tensometryczny

IP 68 - stal nierdzewna

- skrzynka połączeniowa

IP 67 – polyester lub aluminium

- miernik

IP 65 – stal nierdzewna

Co wyróżnia nas od innych

  • Najniższa waga na rynku - 27 cm wysokości
  • Solidny, stalowy pomost wykonany z dwuteowników typu HEB, odporny na ugięcia wzdłużne
  • Pomost o podwyższonej wytrzymałości wykonany ze stali S355
  • Najcięższy stalowy pomost na rynku: 10 500 kg -pomost 16 m, 11 700 kg -pomost 18 m
  • Potrójne (3x) malowanie zapewnia trwałą ochronę antykorozyjną
  • Wysokiej klasy przetworniki tensometryczne renomowanych firm zachodnich
  • Przemysłowe wykonanie zapewnia długą żywotność i niezawodność
  • Szybki montaż - 2 dni
  • Szybki serwis gwarancyjny i pogwarancyjny do 24 h po zgłoszeniu
  • możliwe łatwe czyszczenie wagi bez potrzeby wyjmowania czy podnoszenia pomostu
  • duży zakres temperatur pracy
  • Modułowa konstrukcja pomostu wagi pozwala na osiągnięcie długości wagi od 6 do 24 m przy szerokości 3 m
  • Nasze referencje  to zainstalowanych  ponad 800 elektronicznych wag samochodowyc

NA NASZE WAGI UDZIELAMY 3 LETNIEJ GWARANCJI !!!

Wagi typu DSHM 3m x 8m-24m/30-60 ton spełniają wymagania Głównego Urzędu Miar oraz OIML i służą do rozliczeń handlowych w III klasie dokładności. Po instalacji waga jest legalizowana i cechowana przez właściwy Urząd Miar. Przeprowadzamy  procedury zgodności WE, co umożliwia legalizowanie wag zgodnie z przepisami istniejącymi na rynku Unii Europejskiej.

Prefabrykaty żelbetonowe

Ditta-Seria jest również bezpośrednim producentem gotowych elementów żelbetonowych, na których można oprzeć konstrukcje pomostu wagi. Do produkcji prefabrykatów żelbetonowych w naszej firmie wykorzystuje się najwyższej jakości żelbety o zbrojonej strukturze wewnętrznej. Gotowe prefabrykaty wyposażone są w wkomponowane  metalowe uchwyty marki Jordahl&Pfeifer, potrzebne przy transporcie prefabrykatów na miejsce posadowienia wagi.

Pomost wagi

Najważniejszym elementem pod względem wytrzymałości konstrukcji wagi jest pomost.

Pomost stanowi sztywna konstrukcja stalowa o podwyższonej wytrzymałości ze stali S355, pokryta blachą ryflowaną. Konstrukcja pomostu oczyszczana jest w procesie śrutowania a następnie zabezpieczana przed korozją 3 nowoczesnymi powłokami lakierniczymi. Optymalna wytrzymałość konstrukcji naszych pomostów wagowych zaprojektowana jest w naszym biurze projektowym, przy wykorzystaniu najnowocześniejszego oprogramowania do projektowania wytrzymałości konstrukcji.