Doki przeładunkowe
Rampy przeładunkowe stanowią niezbędne wyposażenie stanowisk pozwalające na efektywne przemieszczanie transportowanych ładunków. Są urządzeniem wbudowanym, ruchomym stosowanym do zniwelowania różnic wysokości między poziomem magazynu, a powierzchnią przeładunkową pojazdu.
Rampy przeładunkowe firmy Ditta-Seria wyposażone w wargę wychylną wyróżniają się wytrzymałością i trwałością. W wyniku zastosowania zawiasu wargowego most odznacza się gwarantowaną, długotrwałą niezawodnością. Specjalna konstrukcja zawiasu zapobiega wnikaniu brudu między elementy ruchome, co zapewnia efektywną pracę bez konieczności ciągłego smarowania. Bezszczelinowy zawias tylny i głębokie zukosowanie platformy i wargi gwarantują łagodne przejście między posadzką hali magazynu a ładownią pojazdu. Nasze rampy i wszystkie elementy wchodzące w ich skład są zgodne z normami, posiadają atesty i certyfikaty aprobaty i dopuszczenia, spełniają wszystkie wymogi przepisów bezpieczeństwa dyrektywy europejskiej.

Stosując nasze rampy przeładunkowe zyskujesz:
- Likwidacje tzw. „wąskiego gardła” istniejącego w łańcuchu logistycznym ze względu na różnice poziomów i brak ciągłości dróg transportowych, płynność potoku przemieszczanych towarów środkami transportu wewnętrznego.
- Możliwość obsługi środków transportu zewnętrznego o bardzo różnej wysokości ich ładowni.
- Nasze rampy posiadają zdolność poprzecznych wahań dzięki czemu idealnie dopasowuje się do ruchów skrzyni pojazdu
- Łatwe w obsłudze specjalistyczne stanowiska przeładunkowe.

Uszczelnienia bramowe
Stosowanie uszczelnień pozwala na zmniejszenie przestrzeni między nadwoziem pojazdów ciężarowych a budynkiem, stanowią one śluzę między halą magazynową a otoczeniem, przez co chronią magazyn latem i zimą przed wymianą ciepła, kurzem, owadami i dostępem osób postronnych w czasie prac przeładunkowych

Odboje ruchome
Odboje ruchome, dzięki swej konstrukcji współuczestniczą w pionowych ruchach ładowni samochodów ciężarowych w trakcie realizacji prac przeładunkowych. Jest to istotne gdy wykorzystywane są ciężkie środki transportu wewnętrznego np wózki widłowe. Odboje ruchome dzięki specjalnej sprężynowej konstrukcji stelaża niwelują tarcie między pojazdem ciężarowym a odbojnikiem gumowym, redukując jego zużycie. Gwarantują trwałość użytkowania stanowiąc jednocześnie ochronę samochodów przed skutkami najazdu i dokowania.

Naprowadzacze kół
Naprowadzacze montowane są na jezdni dojazdu przed rampami przeładunkowymi. Zapobiegając uszkodzeniom fasad, pojazdów i uszczelnień bramowych zwiększają ich trwałość. Pojazdy ciężarowe dzięki naprowadzaczom kół kierowane są centrycznie ku uszczelnieniu bramowemu skutkiem czego rampa przeładunkowa przylega poprawnie do płaszczyzny ładowni, a uszczelnienie osiąga najlepsze warunki pracy.
